søndag 16. mars 2008

God paaske!

Naa har endelig fotballen startet for fullt:) Vi har hatt to uker med trening og sist uke hadde vi 3 treningskamper hvor vi tapte 4-1, 4-0 og 4-1 saa laget er egentlig ganske saa daarlig da men. Jeg hadde hort rykter om at skolens lag var daarlig for jeg startet, men visste ikke at det var saa ille. Det er utrolig deilig aa spille igjen da saa gjor egentlig ikke saa mye at vi taper. Jeg folte nermest at jeg var paa landslaget under vaar forste kamp siden alt var saa veldig seriost. Selvom det bare var en trenongskamp hadde vi tre dommere og kommentator og for kampen ble navnet paa alle som startet kampen ropt opp, saa stilte vi opp paa linje og slikt og maatte holde hender mens de spilt nasjonalsangen. Kommentator og slikt er det bare gutta som faar i lillehammer saa det var litt fint da:)

I gaar var det over 20 grader ute og stekende sol saa holdt paa aa smelte naar jeg var ute og jogga. Vaaren har kommet for fullt her naa noe som er utrolig deilig. Vi har noen kalde dager iblandt, men det likter skikkelig sommer og det er blomster overalt saa er skikkelig fint:)

Neste ukehar vi da vaarferie hvor jeg drar til Chicago og Washington saa onsker alle en goood paaske:D Spis litt sjokolade for meg og da, selvom jeg fikk et stort egg av mamma og pappa med godteri:P

Ingen kommentarer: